lauantai 20. helmikuuta 2010

7 asiaa minusta

Luin Vaahteranmäen lapset blogista haasteesta, jossa kerrotaan 7 asiaa itsestä. Tartuin ilmaan heitettyyn haasteeseen ja tässä tietoa minusta...

1.Painoin syntyessäni 5,1 kg (voi äiti parkaa!)
2. Olen ollut seitsemänä kesänä töissä hautausmaalla (puutarhatyöntekijänä)
3. Olen osallistunut kouluratsastuksen junioreiden SM-kisoihin viime vuosituhannella
4.En ole koskaan juonut kupillista kahvia (en juo puolikkaitakaan kuppeja)
5. Olen käynyt kaksi kertaa formulakisoissa (en mieheni painostamana vaan omasta vapaasta tahdosta)
6. Haaveilen huvimajasta (aikuisten leikkimökistä)
7. Lapsieni isomummo ja isopappa ovat 91 vuotta vanhoja ja he ovat olleet naimisissa lähes 70 vuotta.
Mukavaa pakkasviikonloppua!

2 kommenttia:

Kädenjäljet kirjoitti...

Hmm...Kaiken muun taisinkin tietää, paitsi en tuota kahvi-juttua (mutta voin kyllä uskoa sen!)
Mitkä sitten omat 7 asiaani olisivat?
1. Olen syntynyt äitienpäivänä ja painoin 2,3kg Tuirassa, en OYSissa.
2. Menin viime viikolla pyörällä töihin, kun pakkasta oli -27C.
3. Harrastan seinäkiipeilyä, mutta olen vielä tosi surkea siinä.
4. Haaveilen eniten matkustamisesta, moni suuri haave elämässäni on jo toteutunut ja olen näistä asioista kiitollinen ja onnellinen.
5. Uskon aina, että asiat kyllä järjestyvät.
6. Lempijuomani on Dr. Pepper-limsa.
7. Kaukaisin paikka, jossa olen käynyt, on Brasilia.

Anonyymi kirjoitti...

Mitähän ette minusta tietäisi... vaikeaa. Kahvi-juttu oli minulle uutta J:n osalta ja M:n osalta matkustamisesta haaveilu.

1. Tuirassa syntynyt myös!
2. Olen ollut töissä miesten suljetulla osastolla, jonne mm. tuotiin potilas käsiraudoissa neljän poliisin saattelemana.
3. Olen osallistunut laukkakilpailuihin.
4. Olen innokas auton hangesta työtäjä. Taas viime viikolla työnsin nuoren kossin auton ahdingosta.
5. Joskus vielä kartutan karvaisten ystävien joukkoa Norjalaisella metsäkissalla.
6. Sain useampi vuosi sitten moottoripyörän, jolla en ole ajanut metriäkään.
7. Haaveilen kirjoittamisesta.

Päivystän viikonlopun teatterilla.

Oikein ihanaa viikonloppua, kun kerrankin säät sallivat ulkoilun. S