maanantai 13. huhtikuuta 2009

Kuuntelevat korvat

Sain tämän ihastuttavan "Kuuntelevat korvat" grafiikanlehden meillä töissä paljon sijaisuuksia tehneeltä opiskelijalta. Sanna halusi antaa sen minulle kiitoksena ajasta, jonka olin käyttänyt hänen "oppilas-ongelmiensa" kuunteluun. Juurikaan aikaa minulta ei ollut mennyt, mutta olin kai pysähtynyt muutaman kerran ja kysynyt miten menee?
*************
Tämä työ kuvastaa myös mielestäni MEIDÄN siis Kädenjälkien ystävyyttä mitä parhaimmalla tavalla!
**************
"Pidä lupauksesi"
"Puh, lupaa että et koskaan, koskaan unohda minua. Et sittenkään kun olen satavuotias."
Puh ajatteli hetken.
"Kuinka vanha minä olen silloin?"
"Yhdeksänkymmnetäyhdeksän."
Puh nyökkäsi.
"Lupaan", hän sanoi.
Nalle Puhin elämäniloa, piristystä päivään -kirjasta
**********************
Hyvää tätä viikkoa kaikille ystävillemme!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Miten olisi pieni hetki lämpimän kupposen ääressä parantaen hiukan maailmaa tai edes omaa oloa?

Kelirikosta johtuen hieman enemmän vapaa-aikaa, joten joskus ensi viikolla? Nyt taas opiskelija-leskenä ja viikonloppu messuleskenä.

IRL kutsuu! :-) S